Odp: Nietypowe okablowanie HDD - prosze o porade

Autor: Dariusz Owczarek (dariusz.o_at_konto.infocentrum.com)
Data: Fri 22 May 1998 - 16:37:16 MET DST

>IMHO może.
To zależy jakie są długości kabli teoretycznie przwidziany jest kabel do 49
cm.
Stosowałem dłuższe i było dobrze , ale zależy to silnie od szybkości
transferu
im szybszy transfer przez kabel tym musi on być krótszy, aby nie było
zakłuceń.
Jak używasz max PIO 2 to nie powinno być problemu PIO3 i 4 różnie może być
..
--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
== dariusz.o_at_konto.infocentrum.com ==
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====