Re: Monopolista Microsoft ?

Autor: Witold Kozakiewicz (witulski_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Fri 22 May 1998 - 11:22:09 MET DST

Dariusz wrote:

> Tomasz Holdowanski wrote:
>
> Pisalem juz 3 razy do Microsoft i do DOJ w Waszyngtonie , ze niech
> zmienia ta ikone : The Internet = IE
> na 3 : Internet = opcja select przegladarka IE lub inna
> jezeli inna to instaluj ,
> A niech sie pojawi ikona IE .
> WWW-file manager niech bedzie IE lub bez nazwy.

A nie uważacie że powinno byc jeszcze pytanie czy wogóle ktoś chce instalować
przeglšdarkę? Jesli szef chce żeby jego pracownicy pracowali a nie oglšdali
"gołe d.."
w internecie, a jednocześnie potrzebny jest dostęp do sieci (np e-mail,
wymiana danych z filiami itp.). Nie musi być IE, bo bez tego nie da się żyć -
przynajmniej w opinii MS.
BTW dwa dni temu przyszedł do mnie do firmy nowy komuterek. Orginalny IBM z
preinstalowanym fabrycznie Win 95 _bez_IE_. Do tego dostałem Win95 OEM +
dysk IE 4.0 ( bo na OEMowym jest "normalnie" with Internet Explorer 3.0).
Można? - chyba tak.

Pozdrawiam
Witulski