Re: Monopolista Microsoft ?

Autor: Dariusz (gemnet_at_polbox.com)
Data: Mon 18 May 1998 - 22:40:38 MET DST

Tomasz Holdowanski wrote:

> Razu pewnego a konkretnie Fri, 15 May 1998 09:45:50 GMT, Dariusz

> Jesli nie beda uzytkownikami Progsow M$, to tez ne beda obiektywni...
> Widzial kto kiedy Unixowca albo Warpowca/Merlinowca, ktory by
> twierdzil, ze lubi Malomiekkiego? Mysle, ze najbardziej obiektywny (o
> ile w ogole to jest mozliwe) bylby user siedzacy w co najmniej dwoch
> roznych systemach operacyjnych. A swoja droga, jak ktos uzywa W95, to
> jeszcze nie musi znaczyc, ze lubi producenta tego badziewia :-) Moze
> sie zatem okazac, ze Malomiekki zostanie udupiony przez wkurzonego
> [...]

Niezalezni eksperci to przynajmniej tacy, ktorzy nie sa
instytucjonalnymi klientami Microsofta.
jaka to niezaleznosc, gdy za miesiac, dwa kupie 1000 kopii WIN98.

Pisalem juz 3 razy do Microsoft i do DOJ w Waszyngtonie , ze niech
zmienia ta ikone : The Internet = IE
na 3 : Internet = opcja select przegladarka IE lub inna
             jezeli inna to instaluj ,
           A niech sie pojawi ikona IE .
           WWW-file manager niech bedzie IE lub bez nazwy.

I nie wiem czemu Microsoft sie upiera aby tego nie zmienic.

The Internet = IE wprowadza w blad , ze jedyna droga do Internetu
wiedzie przez IE i tak to inprepretuja takze sedziowie z DOJ w
Waszyngtonie.

Bylo kilka glosow nie uznajacych mojej argumentacji , ale prosze
przemyslec raz jeszcze nastepujacy przyklad :

Mamy w PC ikone Telefon (lub the Phone)
i jak te ikone wcisniemy to program wybiera numer telefonu za
posrednictwem TPSA i nigdy sie nie dostajemy do Centertela, Ery, Plusa

ale przy telefonach mamy opcje wykrecania numeru z aparatu,
a www/internet niestety nie jest widziany bez przegladarki , a
przegladarka to pieniadze z reklam, serwisow , a to sa miliony dolarow i
stad problem monopolu.

Konczac, szukam kogos z Microsoftu w Redmonton i moze by powiedzial
Billowi jak ten problem spokojnie rozwiazac, rozwiazanie po raz kolejny
powyzej, bez kosztow .
Chyba ze ta wrzawa to zasluguje na uznanie jako kampania reklamowa a
WIN98 i tak bedzie jaki bedzie, z IE czy Netscape czy Lynxem, Mosaic i
innymi bajerami.
Wlasciwie czemu WIN98 ma byc bez Apache. Moze Microsoft kupi Apache i
bedzie ok. Tani server www pod WIN95/98.
BTW Jak sie bedzie nazywala nowa wersja WIN ???
WIN2000 ???
Inne propozycje .
Dariusz