Re: dostęp do email przez WWW

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Fri 22 May 1998 - 08:51:54 MET DST

Jurek wrote:

> Czy ktoœ może podać gdzie można założyć sobie darmowe konto pocztowe
> dostępne przez www? Albo jakiœ sposób na dostęp do "normalnego" konta?
>
> Serwer proxy przez który mam dostęp do sieci nie pozwala na zwykły
> dostęp...

http://www.hotmail.com/

Masz dostep przez WWW (tylko), mozesz rowniez ustawic go tak, zeby
odbieral maile z 4 innych 'normalnych' kont POP. Niestety, niedawno
zostal wykupiony przez Microsoft, ale poniewaz to kto inny go
zaprogramowal, to calkiem niezle dziala! ;-)))))

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek