Gdzie można dowiedzieć się czegoś o laptopach

Autor: Krzysiek Mazur (mazur_at_SPAMSUXXpriv.onet.pl)
Data: Fri 22 May 1998 - 09:20:03 MET DST

Witam,

Zamierzam za jakiś czas kupić sobie komputerek przenośny. Mam w
związku z tym kilka pytań. Czy może jakiś magazyn komputerowy
ostatnio opisywał lub robił porównanie laptopów itp?
Interesuje mnie sporo rzeczy, np. jaka jest różnica pomiędzy rodzajami
ekranu używanego w laptopach (TFT, aktywna, pasywna)
Czy da się na tym wygodnie pracować ok. 12 godzin dziennie (tyle
zazwyczaj siedzę przed stacjonarnym)
No i na co trzeba przede wszystkim zwracać uwagę przy zakupie takiego
sprzętu.
Pozdrawiam,
Krzysiek Mazur

--