Re: Scaner Mustek 6000 P - problemy

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 19:33:42 MET DST

Dariusz napisał(a) w wiadomoœci: <35644F3B.3804_at_polbox.com>...
>Czesc.
>Mam problem ze skanerem Mustek 6000 P.
>Wlasnie kupilem nowy i przy probnym testowaniu
>(sterownik Twain) + PC + win 98
>gdy wlaczylem Prescan
>linijka przebiegla cale zdjecie i pozostala z przodu i nie chciala
>powrocic do konca ( wtedy mozna robic dopiero scan).
>Kilka razy resetowalem komputer , ale nic nie dalo.
>
>Co gorsze. Ponownie uruchomilem Win i scaner zaczal skanowac , ale majac
>linijke z przodu i ciagle chcial ja przesuwac do przodu.
>Szybko wylaczylem , gdyz niechybnie by go szlag trafil.

Wedlug mnie kolego to Ty jestes kolejna ofiara Microsoftu, mam identycznego
ScanExpress`a, tyle ze pod Win'95osr2 i wszystko jest w 100% OK.

Artur Gatty

P.S. Sprobuj sprzedac swoja histarie IBM'owi - przy wypuszczaniu kolejnej
wersji OS na pewno uzuje ja jako reklame. :)