Scaner Mustek 6000 P - problemy

Autor: Dariusz (gemnet_at_polbox.com)
Data: Thu 21 May 1998 - 19:06:32 MET DST

Czesc.
Mam problem ze skanerem Mustek 6000 P.
Wlasnie kupilem nowy i przy probnym testowaniu
(sterownik Twain) + PC + win 98
gdy wlaczylem Prescan
linijka przebiegla cale zdjecie i pozostala z przodu i nie chciala
powrocic do konca ( wtedy mozna robic dopiero scan).
Kilka razy resetowalem komputer , ale nic nie dalo.

Co gorsze. Ponownie uruchomilem Win i scaner zaczal skanowac , ale majac
linijke z przodu i ciagle chcial ja przesuwac do przodu.
Szybko wylaczylem , gdyz niechybnie by go szlag trafil.

Udalo mi sie dopiero zresetowac scaner i linijka powrocila do tylu, gdy
wlaczylem drukarke ( widac jakies impulsy poszly po kablu rownoleglym).

Po mojego to ewidentna wada, ktora moze prowadzic do zniszczenia
mechaniki przesuwu linijki skanujacej.

Pytanko, czy ktos z grafikow, skanujacych obrazki, mial podobny problem
ze Scanerem Mustek 6000 P lub innym ?
Najchetniej bym go oddal, ale serwis mowi, ze jak go bede sprawdzac to
chca zebym za to placil ( oszusci , przeciez jakby byl dobry to bym nie
reklamowal).
Prosze o porade co robic gdy w przyszlosci linijka znow sie zablokuje
( a nie ma on opcji resetowania bo nie ma zadnego pulpitu
sterowniczego).
Dariusz