Re: ile prądu używa pecet

Autor: Ryszard Kurek (rychu_at_fnet.com.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 14:21:03 MET DST

Dnia Wed, 20 May 1998 11:46:43 +0200, zawadiacki Harry napisał(a):
>Tomasz Holdowanski napisał(a) w wiadomoœci:
><3561c01b.918933_at_news.rubikon.net.pl>...

>Te wyliczenia byly faktycznie (i swiadomie) zawyzone. Ale skoro
>ktos chce faktycznie caly czas trzymac wlaczonego peceta,
>wychodzac z zalozenia, ze czeste wlaczanie i wylaczanie mu
>szkodzi, to nalezy sie domyslac, ze czasem bedzie na nim
>pracowal i wlaczy monitor. W ten sposob zawyzajac nieco
>obliczenia mialem na mysli okreslenie przyblizonego kosztu
>energii pobranej przez pc przez okragly miesiac (30 zl).
>Pozdrawiam

no to wszystko jest ok - interesowało mnie ile stracę na niewyłączaniu
kompa (nawet w nocy) - bo w dzień i tak bardzo długo jest włączony...
Pozatym robię testy długodystansowe linuxa, a komp robi za automatyczną
sekretarkę...
Najgorszy jest hałas wentylatorka - szczególnie w nocy - ale to już temat na
inną dyskusją

dzięki za odpowiedzi (ale niekoniecznie EOT)

--
pozdrowienia ze Szczecina
Ryszard Kurek  |  e-poczta: rychu_at_fnet.com.pl  |  HP: www.fnet.com.pl/rychu