Re: LS120

Autor: Andy Z (andyz_at_qdnet.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 19:19:46 MET DST

Za to z ZIP'a instaluje się doskonale ? zwałaszcza z dyskietek 1,44 MB... .

Warto się czasami upewnić, czy BIOS na płycie obsługuje LS, jeśli chodzi o
instalację NT Server lub Workstation to kto jeszcze startuje z dyskietek
skoro oba krążki są "boot'owalne" ? A poza tym montowanie wyszukanych
napędów poza CD, streamerem, ew. MO ( najlepiej ze zmieniarką ) na serwerze
nie ma sensu.

Ja na płycie ASUS'a nie mam z LS'em żadnych problemów.

Andy