Re: Zwariowany serwis Hewlett Packarda

Autor: N N (chudy_at_geocities.com)
Data: Wed 20 May 1998 - 17:39:57 MET DST

Witam,
ja mam zupelnie inne doswiadczenia z serwisem HP - moze to dlatego, ze nie
korzystam z serwisu w Warszawie. Oddaje drukarki do Ster-Projektu w Gdansku. Oni
sa autoryzowanym serwisem w Gdansku, honoruja gwarancje HP.
To prawda, ze czesci zamienne sa drogie, ale nikt nigdy nie zaproponowal mi
wymiany drukarki na nowa za jakas ogromna sume. Najwiecej placilem za wymiane
walkow w HP3p - cos ok. 50$.
Zdarzylo sie nawet, ze kiedys zanioslem HP540 bez gwarancji, a pani przyjmujaca
drukarki w serwisie sama z siebie powiedziala, ze drukarka jest chyba jeszcze na
gwarancji (HP540 mialy 3 lata) i jak sie karta gwarancyjna znajdzie to nie ma
sprawy - naprawia za darmo. I ja i klient nie pamietalismy o tej gwarancji - ale
po poszukiwaniach znalazla sie i drukarke naprawiono za darmo.

W sumie w firmie sprzedajemy srednio 2 drukarki HP tygodniowo (atramentowe i
laserowe) . Troche sie psuja - ale z serwisem nie mialem do tej pory zadnego
problemu.
Czy to ja jestem taki szczesciarz? Czy moze w Gdansku jest inne HP niz w
Warszawie?

Pawel