Re: Monopolista Microsoft ?

Autor: Piotr Solarz (SOLEK_at_USA.NET)
Data: Wed 20 May 1998 - 16:39:10 MET DST

Tomasz Mann <warsztat_at_tl.krakow.pl> napisał(a) w artykule
: A tak na marginesie dyskusji:
: duza czesc rynku samochodowego w Polsce opanowal np. Fiat.
: Czy jezeli swoj najnowszy model nazwa po prostu "Samochod" to czy bedzie
: praktyka monopolistyczna?
: W koncu ktos moze przyczepic sie do tego ze wszystkim samochod bedzie
: kojarzyl sie z "Samochodem". A przeciez samochody to nie tylko
"Samochody".

Znalazłem kilka takich rzeczy, o których Pan wspomina:
-rower (najwięcej rowerów w Polsce jest z 'Rometu', który nie jest filią
'ROVER')
-junkers.

Tylko jest jedna różnica, choć nie jestem pewien. Firmy te albo wymyśliły
jakieś urządzenia albo ich produkty były pierwszymi tego typu u nas.
MS ani nie wymyslil INTERNETU (w tych czasach Bill był jeszcze
dzieciakiem), ani nie był pierwszym, który rozpowszechnił go na świecie.

--
Piotr Solarz