Re: Zwariowany serwis Hewlett Packarda

Autor: Dariusz (dariuszn_at_telbank.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 15:05:16 MET DST

Servis HP jest pogięty nie tylko jezeli chodzi o drukarki u nich wszystkie
naprawy są diablo drogie i czesto dorównują cenie nowych urządzeń, a mamy
ich w firmie sporo. Druga sprawa, że jezeli chodzi o drukarki nic nie
musiałem im dawać do naprawy lasery chodzą jak burza (6 sztuk 5L i 1 5Si)
oraz cztery atramenty 690 i jedną 320 i jeszcze takie maleństwo 2225, mam
tez parę Epsonów i co - dwa zdjęte spowodu nieopłacalności naprawy (polityka
servisowa Epsona jest identyczna z HP), a dwa jakoś chodzą. W servisie HP
wkurzyli mnie z innego [powodu otóz w styczniu zakupiłem za kałażą 720, i ma
ona gwarancję na cały świat, nawet adres Warszawski był podany w liście
honorujących tą gwarancję servisów, nie z konieczności a z ciekawości
zadzwoniłem dowiedzieć się czy w razie jakiegoś nieszczęścia mnie przyjmą
lecz oni wypierają się znajomości z HP zza kaluży i twierdzą, że nie przyjmą
takiej drukary nawet ze wszystkimi kwitami. Mój prawnik mówie, że nie mają
prawa, a mi się drukara nie psuje, żeby to sprawdzić. Czy koś już na tym
polu walczył z nimi ???