Re: chwyty OPTIMUSA II

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 13:20:33 MET DST

Krzysztof Pulapa napisał(a) w wiadomości:
<6jubvk$kc$2_at_info.cyf-kr.edu.pl>...

>Wydaje mi sie, ze te reklamy to mocna przesada , w dodatku sa bardzo
agresywne
>jak na moje rozeznanie , OPTIMUS chyba stara sie wystapic w roli masla
>w wojnie margarynianej.

O rany znowu nagonka na Optimusa. To juz jest taka firma, zrobili kiedys
serie kompow bez cooler`ow i pewnie jeszcze z milion innych bledow, ale to
wlasciwie jest jedna z niewielu polskich firm "produkujacych" komputery. A
co do reklam to gdyby nie one kto by kupowal komputery gorsze od skladakow,
a drozsze od tych oferowanych przez Vobisa i NTT.