CONFIG nie po kolei ...

Autor: * SON OF PRESIDENT * (carramba_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 12:17:07 MET DST

Blagam, pomozcie !!!
Jakis miesiac temu kupilem sobie od kumpla plyte 486DX z DX2/66 i od tej
pory zaczely mi sie dziac dziwne rzeczy ...
1. Config.sys .
        Mam w nim dwie komendy :
        DEVICE=C:\DOS\HIMEM.SYS
        DOS=HIGH,UMB
        Niezaleznie od ich wzajemnego polozenia w configu najpierw
wykonuje sie ta druga. Mam multi-config, ale po zmianie na zwykly dzieje
sie to samo ...
2. S3 TRIO 64V+ pod WIN3.11 chodzi tylko na sterownikach z wina (640x480 i
800x60x16), a nie chce ruszyc z orginalnymi ster. S3 - probowalem z dwiema
wersjami, jedna z dyskietki, druga z internetu. Przy probie uruchomienia
pokazuje sie: The display driver was unable to Enable or Access the
Graphics Engine Hardware. Pod dosem wszystkie tryby chodza normalnie.
3. Od momentu kupienia nowej plyty programy (najbanalniejsze) wieszaja sie
srednio raz na trzy.
Konfiguracja :
486DX2/66
16MB RAM EDO
HDD skompres. 170 -> 300 MB
graf. S3 TRIO 64V+

Aha, testowalem go kilka razy MKS'em i nic.