porty com, czemu nie łączą

Autor: Gasior (gasior_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 16:41:41 MET DST

mam aktualnie w domu dwa komutery i chciałem je połączyć kabelkiem.
Podpiąłem kabelek pod com 2 w obydwu zapuściłem win95 direct
connection i klapa. Nie łączą sie. Dla pewności puściłem Duke3D ( nie
byłem pewien windy) i dalej komputery nie wyłapują sie wzajemnie -
dlaczego. Porty są całe i zdrowe i rozpoznawane przez komputery. Może
problem tkwi w różnicach płyt. Jeden to p133, a drugi to pII na ATX.
Głupieję.

Dzięki za pomoc.

Gąsior (Tomek W.)

          O<