Re: Zwykly komputer, co to je - Swiatowy wynalazek !

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 12:52:44 MET DST

Czy optimus zawsze musi tak lgac w zywe oczy ????

Komputery <komputer_at_komputer.net> wrote:
>Z reklamy Optimusa
>
>Zwykly komputer
>
>1. to zwykle nicertyfikowany zasilacz ...

blablabla. to zwykle certykikowany zasilacz, pod ktorym sie podpisuje
konkretny producent.

>2. to zwykle niestabilna obudowa

teraz ciezko kupic zla/niestabilna obudowe.

>3. to zwykle brak CD-romu. Jezeli jednak jest, slabo radzi sobie z lekko
>porysowana plyta CD.

kolejna bzdura. w tej chwili naprawde ciezko kupic zly cdrom.

>4. to zwykle brak dysku ...

ze co ? dawno nie widzialem tak kupowanego komputera :)

>5. FDD posiada, bo musi ???
> Sprobuj jdnak odczytac dyskietke w zakurzonym pokoju...
> (ja sobie wypraszam, pokoj mam czysty , czesto sprzatam,
> kto ma zakurzony pokoj niech muwi za siebie ;-)
> A sprobujcie odczytac dyskietke gdy nie ma swiatla ;-)
> ktory komputer potrafi ?

w tej chwili sa oferowane glownie fdd firmy NEC i jeszcze jakiejs (nie
pamietam). poza roznicami w glosnosci, pracuja prawidlowo. a w zakurzonym
pokoju, wczesniej czy pozniej padnie KAZDY naped.

>6. to zwykle brak legalnego oprogramowania

kolejna bzdura. to od klienta zalezy czy kupi legalny soft, czy nie.
zreszta opitmus i tak sprzedaje swoje zlomy z windowsami95. a jakie
sa windowsy, wszyscy doskonale wiemy. to jest "jakosc from optimus".
ja serdecznie dziekuje.

>7. to czesto szlifowane komputery ???
> (Dokladnie pisze tak: Zwykle komputery to czesto szlifowane procesory
> ale podajcie chociaz jak czesto ;-)
> ja szlifuje swoj procesor raz na miesiac i ladnie blyszczy,
> inni nie szlifuja w ogole i jest brudny
> pytanie : jakiej pasty uzywacie do szlifowania procesorow aby
> blyszczaly biela na niedziele i swiato ?

co to znaczy szlifowany komputer. white front metalic czy co ? hehehe :))))
poza tym w tej chwili intel i tak juz nie robi wolniejszych procow, dlatego
nie ma co przeszlifowywac. tak ze p.7 to zwykle oszczerstwo.

>8. to zwykle przypadkowo dobrane pamieci
> - moje dziecko tak wlasnie sklada komputer , bierze garsc pamieci,
>procesorow, kart i wtyka wszystko gdzie popadnie a potem wlacza i jest
>ok. Nie wiem jak ono to robi bo ma 3 lata i nie umie czytac ;-)

z przypadkowymi pamieciami jest faktycznie roznie. jak weszly EDO,
byly z nimi klopoty. teraz sa juz OK. teraz z kolei wyszy SDRAM na DIMM'ach,
i tez sa z nimi klopoty. niech ktos sprobuje przelozyc kosci DIMM sztuk
3 z optimusa, do jakiegos porzadnego komputera. ciekawe czy zadziala :))))
i kto tu przypadkowo dobiera pamieci ?

a bardzo dobre pamieci ma w swojej ofercie Kingston. serio.
takie strasznie drozsze one nie sa.

>9. to zwykla prosta karta graficzna z 1 MB pamieci, ktora nie
>funkcjonuje poprawnie z wiekszoscia aplikacji multimedialnych i
>edukacyjnych.
> (proponuje zatem napisac ktore karty do jakiego programu)
> Kupie 10 roznych to na pewno jedna bedzie dobra .

moze optimus mi powie, gdzie ja moge teraz kupic karte graficzna z 1MB pamieci
?
z tego co wiem, teraz minimum do kupienia to 2MB. a czy optimus
przypadkiem nie wklada do swoich komputerow kart z serii S3 Trio ? to sa
najgorsze karty, jakie w zyciu widzialem. juz wole starego tridenta 8900 .

poza tym co to znaczy, ze karta grafiki nie pasuje do aplikacji
multimedialnych ?

>10. zwykly komputer to monitor, klawiatura, myszka - tak
> O reszcie mozna zapomniec.
> I wynaleziono wreszcie super komputer , lepszy od sieciowego.
> Jeno monitor , klawiatura, myszka .
> Rewelacja swiatowa , trzeba to oglosic.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

faktycznie. rewelacja ze hej :))))) a niby z czego ma sie skladac komputer ?

> Bez plyty glownej, bez twardziela, bez flopa, bez kart grafiki, bez
>obudowy ...
>A ta myszke to gdzie sie wtyka do ...., do monitora , czy do klawiatury
> ( wlasciwe zaznaczyc )
>A dyskietki to gdzie sie wtyka ? do ..... lub do ........ ;-)
>
>A na koniec nt. jakosci ( dalej tekst z reklamy):
>
>Jakosc uslug oferowanych w naszej sieci spezedazy i serwisu jest pod
>stala kontrola OPTIMUS SA

ale fajnie. i co z tej stalej kontroli niby wynika ? chyba tylko zawyzone ceny.

>Nie mowcie mi tylko, ze siec SPEZEDAZY jest pod stala kontrola, bo nie
>uwierze ;-)
>K.

i slusznie. optimus to moze sie zna na kasach fiskalnych. ale na komputerach ?
zreszta sami wiecie. zwlaszcza jak widze taka reklame naszpikowana klamstwami.