Zwykly komputer, co to je - Swiatowy wynalazek !

Autor: Komputery (komputer_at_komputer.net)
Data: Tue 19 May 1998 - 12:21:31 MET DST

Z reklamy Optimusa

Zwykly komputer

1. to zwykle nicertyfikowany zasilacz ...
2. to zwykle niestabilna obudowa
3. to zwykle brak CD-romu. Jezeli jednak jest, slabo radzi sobie z lekko
porysowana plyta CD.
4. to zwykle brak dysku ...
5. FDD posiada, bo musi ???
   Sprobuj jdnak odczytac dyskietke w zakurzonym pokoju...
      (ja sobie wypraszam, pokoj mam czysty , czesto sprzatam,
        kto ma zakurzony pokoj niech muwi za siebie ;-)
   A sprobujcie odczytac dyskietke gdy nie ma swiatla ;-)
       ktory komputer potrafi ?
6. to zwykle brak legalnego oprogramowania
7. to czesto szlifowane komputery ???
  (Dokladnie pisze tak: Zwykle komputery to czesto szlifowane procesory
     ale podajcie chociaz jak czesto ;-)
     ja szlifuje swoj procesor raz na miesiac i ladnie blyszczy,
     inni nie szlifuja w ogole i jest brudny
    pytanie : jakiej pasty uzywacie do szlifowania procesorow aby
    blyszczaly biela na niedziele i swiato ?
8. to zwykle przypadkowo dobrane pamieci
     - moje dziecko tak wlasnie sklada komputer , bierze garsc pamieci,
procesorow, kart i wtyka wszystko gdzie popadnie a potem wlacza i jest
ok. Nie wiem jak ono to robi bo ma 3 lata i nie umie czytac ;-)

9. to zwykla prosta karta graficzna z 1 MB pamieci, ktora nie
funkcjonuje poprawnie z wiekszoscia aplikacji multimedialnych i
edukacyjnych.
  (proponuje zatem napisac ktore karty do jakiego programu)
   Kupie 10 roznych to na pewno jedna bedzie dobra .
10. zwykly komputer to monitor, klawiatura, myszka - tak
    O reszcie mozna zapomniec.
   I wynaleziono wreszcie super komputer , lepszy od sieciowego.
   Jeno monitor , klawiatura, myszka .
    Rewelacja swiatowa , trzeba to oglosic.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
   Bez plyty glownej, bez twardziela, bez flopa, bez kart grafiki, bez
obudowy ...
A ta myszke to gdzie sie wtyka do ...., do monitora , czy do klawiatury
  ( wlasciwe zaznaczyc )
A dyskietki to gdzie sie wtyka ? do ..... lub do ........ ;-)

A na koniec nt. jakosci ( dalej tekst z reklamy):

Jakosc uslug oferowanych w naszej sieci spezedazy i serwisu jest pod
stala kontrola OPTIMUS SA

Nie mowcie mi tylko, ze siec SPEZEDAZY jest pod stala kontrola, bo nie
uwierze ;-)
K.