Re: Monopolista Microsoft ?

Autor: Witold Kozakiewicz (witulski_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 12:58:39 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:

> Rockefeller tez byl najbogatszym czlowiekiem swiata. i o czym to swiadczy ?
> monopolista moze dowolnie sterowac rynkiem zbytu.

A czyż Bill tak się właśnie nie zachowuje? Co mamy do wyboru Microsoft i dłuugo
dłuuugo nic i linux, OS/2 itp - mowa oczywiście o komputerach całkiem
osobistych.
Przykład - u mnie w bibliotece jest program do obsługi katalogów, wypożyczalnii,
czytelni -słowem praca normalnej biblioteki akademickiej. Pracuje na OS/2 Warp 3
i co. Wszystko poza pracš w tym programie odbywa się w środowisku M$ 3.11/95 -
każdy praktycznie ma założone dwie partycje dla Win i OS/2. Najnowsza wersja
programu ma chodzić pod Win'95 (Bye bye OS/2). Program wymaga 32-bitoweg systemu
operacyjnego - stšd OS/2 ale że sš windowsy 32-bitowe to...
C'est la vie jak mawiali starożytni Bułgarzy.

Pozdrawiam
Witulski