Re: VooDoo Rush + II

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Mon 18 May 1998 - 11:48:52 MET DST

Krzysztof Pralat wrote:

> [ciach]
> fps...
>
> Nie chcialbym Cie dolowac, ale u mnie Diamond Monster 3D z iP200 noMMX
> (3x75MHz) w GLQ2 wyciaga ok. 29 FPS w 640x480. Oczywiscie "tweakowany".

Nie musisz mnie dolowac, bo sam wiem, ze VooDoo Graphics jest juz przy ip200
mocno szybszy niz Rush.
Niestety zanim nie kupilem to o tym nie wiedzialem.

Chodzi mi o to, ze mam zanizone wyniki w stosunku do tego co VooDoo Rush (mimo
swej WZGLEDNEJ powolnosci) powinien dostac.

> Pomijam sprawy konfiguracji sprzetowej (jezeli zmieniles bios w karcie, to
> zapewne w setupie maszyny tez pewnie sobie poradziles).

Eee. No jasne. Wszystko ustawione na "maksa" i nic sie nie wali.

> Sprawdz, przy jakich ustawieniach zmiennych srodowiskowych gry i karty
> zostaly wykonane testy Toma. W szczegolnosci, czy masz wylaczone 8-bitowe
> tekstury. Wlaczenie ich znacznie zwieksza FPS.

Sprawdze, ale u mnie na pewno 8-bit textures=on.
Poza tym VooDoo Rush nie programuje sie zmiennymi srodoiskowymi tak jak VooDoo
Rush tj. tylko niektore z tych zmiennych maja jakiekolwiek znaczenie.

> Krzychu

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |