Re: VooDoo Rush + II

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 19:37:26 MET DST

[ciach]
>Problem w tym, ze zapuszczalem test szybkosci QII i dostalem tylko 16.8
fps...
>Ogladalem wyniki ww. Hercules'a na stronie Tom'a i tam sprzet z ip200MMX i ta
>karta dostawal 19.6 a wiec na moim powinno byc jeszcze wiecej.
>Intergraph Intense 3D (ktory nawet z wygladu jest dokladnie taki sam jak moja
>karta !) dostaje 17.7 fps na ip200MMX a wiec tez lepiej niz moja na gorszym
>procesorze...

Nie chcialbym Cie dolowac, ale u mnie Diamond Monster 3D z iP200 noMMX
(3x75MHz) w GLQ2 wyciaga ok. 29 FPS w 640x480. Oczywiscie "tweakowany".

Pomijam sprawy konfiguracji sprzetowej (jezeli zmieniles bios w karcie, to
zapewne w setupie maszyny tez pewnie sobie poradziles).

Sprawdz, przy jakich ustawieniach zmiennych srodowiskowych gry i karty
zostaly wykonane testy Toma. W szczegolnosci, czy masz wylaczone 8-bitowe
tekstury. Wlaczenie ich znacznie zwieksza FPS.

Krzychu