Re: Bezposrednie polaczenie dwoch modemow.

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 01:46:10 MET DST

Paweł Dymkowski napisał(a) w wiadomości: ...

>Halk napisał(a) w wiadomości: <355de68b.23033171_at_news.mat.uni.torun.pl>...

>Rozumiem, ze chodzi Ci o wykonanie takiej wlasnej dwuprzewodowej instalacji
>telefonicznej na wlasny uzytek. Bezposrednio jest to niemozliwe, ale gdybys
>mial
>chocby najprostsza, domowa centralke telefoniczna np. na 3numery wewnetrzne
>i przez nia polaczyl te modemy to nie widze problemu z takim polaczeniem.
Hmm... Szkoda, że modemy nie potrafią wysyłać sygnału dzwonienia :-)
Ale gdyby tak spróbować, przy dwóch spiętych na sztywno modemach,
zasymulować na tej linii dwonienie? Czy modemy "podniosłyby" słuchawki,
i zaczęły się dogadywać? Chodzi o 50 Hz o napięciu chyba około 60 V, ale
do nabrania modemów pewnie starczyłoby mniej.
Chyba, że oba zaczęłyby wołać "słucham?" :-) i byłoby tak:
- Słucham?
- Slucham?
- To ja słucham, przecież to Pan do mnie zadzwonił.
- Nie, to Pan zadzwonił...
:-)
Może ktoś, kto się zna na "modemowych rozmowach" mógłby
zweryfikować moje pomysły? :-)
Pozdrowionka --
         Harry (Misiek)
     misiektt_at_friko.onet.pl