Re: Bezposrednie polaczenie dwoch modemow.

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Sun 17 May 1998 - 15:20:44 MET DST

Halk napisał(a) w wiadomości: <355de68b.23033171_at_news.mat.uni.torun.pl>...
>Czy ktos moglby mi w miare przystepnie wyjasnic, czy posiadajac dwa
>modemy bez mozliwosci pracy na laczach dzierzawionych, moge wykonac
>ich bezposrednie polaczenie dwoma zylami w celu przeslania danych lub
>pogrania na odleglosc? Jezeli nie, to co jest niezbedne do takiego
>polaczenia? Majac w pamieci bezskuteczne proby objasnien tej kwestii
>prosilbym o przystepnosc opisu i unikanie nieobjasnionych fachowych
>terminow :-)
>
>Pozdrawiam,

Rozumiem, ze chodzi Ci o wykonanie takiej wlasnej dwuprzewodowej instalacji
telefonicznej na wlasny uzytek. Bezposrednio jest to niemozliwe, ale gdybys
mial
chocby najprostsza, domowa centralke telefoniczna np. na 3numery wewnetrzne
i przez nia polaczyl te modemy to nie widze problemu z takim polaczeniem.
Pozdrawiam
Pawel