Re: P233->291 (Bylo: Re: "niefirmowe" Rivy 128)

Autor: Piotr Sieklucki (xenocide_at_polbox.com)
Data: Sat 16 May 1998 - 23:50:27 MET DST

Jacek Fiok wrote:
> Niestety, jeszcze nigdy nie mialem w reku nieszlifowanego proca
> ip233mmx, tak wiec nie widzialem tez 292MHz (te szlifowane biegaly do
> 266). Ale wydaje mi sie, ze 25% overclockingu 233-->292 to jeszcze w
> miare znosna wartosc i po zalozeniu odpowiedniego wiatraka i radiatora
> powinno być OK.

No to juz oficjalnie - kompilacje jadra przechodzi na 291! Tyle, ze ze
zdjeta jedna strona obudowy. Przy zalozonej jescze nie probowalem, bo nawet
w W95 sie resetuje. Ale moze kupie sobie wiatrak na tyl obudowy.
(Dziwne z tym resetowaniem, zwykle jest wtedy ok 60 stopni na procu
wg BIOSu. Myslalem, ze to nie jest problem dla MMXa...)

Aha, czy te wentylatorki na obudowe to jakies specjalne? U mnie dziury
na srobki sa o 7 cm od siebie (po bokach kwadratu). Na wiatrak z procka
to za duze...

--
   Piotr 'Xenocide' Sieklucki
      xenocide_at_polbox.com