Re: Prblem z drukarką atramentową

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Sat 16 May 1998 - 23:31:49 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl napisał w wiadomości: ...
>A jaką inną konstruktywną radę chcesz dla drukarki Epson z zapchanymi
>głowicami, której serwis nie pomógł?

Nie chcę żadnej rady i doskonale wiem, że powody awarii głowicy w Epsonach
bywają bardzo często w serwisach zrzucane na klienta "używałeś pan lewego
atramentu" lub "musiał pan wyłączyć drukarkę wyciągając wtyczkę z sieci"
(cytaty oryginalne). I sam Epsona bym nie kupił. Ale moim skromnym zdaniem
nie jest to jeszcze powód do dogadywania człowiekowi, który i tak sam już
się
skapował w co wdepnął i jak to coś pachnie. Nawet jeśli się więcej wie w
danej
dziedzinie to nie trzeba chyba tego tak podkreślać dołując innych.

>Coś Ci się pozajączkowało, robaczku...
>[...]
>Jakieś konkrety?

Rewelacja!
Tak się ubawiłem tym "pozajączkowanym robaczkiem" i (słuszną okazuje się)
"lamą skończoną" w innym poście, że nie będę się więcej czepiał i jeszcze
raz Cię przepraszam za moje uwagi.
Paweł
peltron2_at_polbox.com