Re: czegos tu nie rozumiem???!!!

Autor: ALGI (algi_at_kki.net.pl)
Data: Sat 16 May 1998 - 13:07:58 MET DST

Dnia Fri, 15 May 1998 18:25:03 GMT, "Robert Baran"
<skyrobin_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

>Nie, nie smart sweep.
>Jeszcze nie wiem co to, ale znajomy twierdzi ze to ktoras z bibliotek
>CleanSweep'a ktora rezerwuje pewna
>i niemala czesc RAM-u.
Kiedyś trzymałem tego monitora i ten drugi program w autostarcie ale
później zauważyłem że nie musi siedzieć. Jak coś instaluje to włączam
tylko monitora i już.
>Jestes w 100% pewien??
>Na jakim systemie operacyjnym?
Na Win95 (nie wiem jak w NT)
>Mialem okazje zaobserwowac to wkurzajace zjawisko kilkukrotnie w WinNT4.0
>(dotyczy tez starszych wersji tego oprogramowania).

>Pozornie zgadza sie, ale to niczego nie zmienia (a przynajmniej niewiele) to
>ze masz wlaczony czy tez wylaczony monitoring.

Ciekaw jestem jaka to bibloteka tyle zajmuje??? Jeśli masz namiary to
pisz- teraz ja "poobserwuje" Cleen Sweep'a

Pozdrówka
ALGI
algi_at_kki.net.pl
UIN:11215615