Re: czegos tu nie rozumiem???!!!

Autor: Robert Baran (skyrobin_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 20:25:03 MET DST

>Przepraszam, _co_ dokładnie zajmuje tyle pamięci (bo chba nie Smart
>Sweep)???
Nie, nie smart sweep.
Jeszcze nie wiem co to, ale znajomy twierdzi ze to ktoras z bibliotek
CleanSweep'a ktora rezerwuje pewna
i niemala czesc RAM-u.

>U mnie tak nie zawala pamięci
Jestes w 100% pewien??
Na jakim systemie operacyjnym?
Mialem okazje zaobserwowac to wkurzajace zjawisko kilkukrotnie w WinNT4.0
(dotyczy tez starszych wersji tego oprogramowania).

>A przecież CleenSweep'a nie trzymasz ciągle załadowanego w pamięci, ni
>nie..
Pozornie zgadza sie, ale to niczego nie zmienia (a przynajmniej niewiele) to
ze masz wlaczony czy tez wylaczony monitoring.