Re: IE czy NN

Autor: Alias Alias (alias_at_polbox.pl)
Data: Sat 16 May 1998 - 03:15:42 MET DST

15 May 1998 14:37:18 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki)
napisał(a):

>Może być...

>A to już raczej bym uznał za bajer - chociaż czasami może się przydać.

To może czy nie ? Zdecyduj się!

W/g mnie jest niezbędne. Chyba, że ja za bardzo "object/document
oriented" jestem ?

>Jeśli chodzi o NC4/NN4, to mam im co innego do zarzucenia: to, że jakiś
>skończony kretyn zafascynował się IE i zmienił układ menu. Świetne menu
>"Options" poszło w buraki, "dzięki" czemu teraz aby choćby wyłączyć
>ściąganie obrazków/javę trzeba się przebijać przez układy menu, zakładek i
>innego badziewia... Dawniej wystarczało jedno kliknięcie myszką w
>Options/Auto load Images i było po problemie. Takie rzeczy, a także np.
>korzystanie z proxy powinno być dostępne do szybkiego i łatwego wyłączenia.

Szczerze mówiąc nie rozumiem potrzeby włączania i wyłączania proxy. To
zupełnie zbędne! Jeśli jest coś potrzebne to tylko to by konfiiguracja
proxy była związana z wykręcanym numerem a nie jednakowa dla
wszystkich połączeń.

>Dobrze, że są już źródła NN5 :-)

Dobrze, że nie ma źródeł IE :-)