Caviary, cd.

Autor: Krzysztof Gozdziewski (chris_at_Vega.astri.uni.torun.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 23:51:18 MET DST

Czolem wszystkim. Czytalem ostatnia dyskusje o caviarach i w zwiazku z nia
mam ogromna prosbe o rade. Od 8 miesiecy uzywam WD21600 (1.6GB), ale
poniewaz kazdy chce miec lepiej wiec z jakis extra pieniedzy dokupilem
WDAC22500. I tu sie zaczal problem. Przy wymianie zauwazylem ze ten stary
dysk bardzo silnie wibruje i jest generalnie duzo glosniejszy niz nowy,
ktorego w zasadzie nie slychac, chyba ze majta glowicami, ale to i tak jest
jak pszczolka. Ten stary sluzy mi do dosc krytycznych prac, wiec zaczalem
sie obawiac, ze jego zachowanie moze byc zwiastunem uszkodzena lozysk.
Czy jest sens go reklamowac i czy to ma szanse wogole przejsc? Napiszcie,
czy objaw, o ktorym mowie jest ,,feature'' tego typu WD czy tez faktycznie
mie sie rozkraczy jakiegos pieknego dnia. Trudno mi przekazac, jak silne sa
dragania dysku, w kazdym razie bardzo wyraznie je czuc nawet na zamknietej
obudowie. Wczesniej pare osob pisalo, ze starsze WD sa glosne, intuicja
mi mowi, ze zatem jakos wprawiaja powietrze w drgania :-). Pocieszam, soe
ze to normalne, ale wolalbym sie nie zdziwic.

Pozdrawiam wszystkich o dziekuje z wyprzedzeniam za odpowiedzi.

--
Krzysztof Gozdziewski
Torun Centre for Astronomy, Poland