Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 23:52:54 MET DST


Dnia Fri, 15 May 1998 11:53:55 +0200, Mariusz Jaworski
<genesis_at_bonair.waw.pl> napisał:

>> kolorek... Do wersji 3Dfx nie ma nawet porownania :)
> Tak napisalem... Dopiero na 3Dfx to jest szok...

yep :), ale zareczam Ci, ze efekty graficzne Voodoo w Descent po
prostu sa _mierne_ w porownaniu z najnowszymi gierkami...
>
>> _dodaje_ jakies tam efekty 3D, ale nie przyspeisza...
> Tak wlasnie napisalem. "...w zasadzie tak samo (speed)..." oznacza, ze
>wg moich obserwacji, _predkosc_w_obu_przypadkach_jest_taka_sama_
>(software i ViRGE).

No wlasnie. dlatego ludziska n zachodzie nazwali toto
deakceleratorem... :)

>mozna kupic nowego ViRGE'a...
>> BTW Nie oszukujmy sie, Virge jako akcelerator 3D nie reprezentuje nic
>> czym by sie mozna zachwycac.
> Ojej, lepiej pokazuje 3D niz karty bez 3D... Moze nie zachwyt ale...

Ale niestety czesciej w ogole 3D nie pokazuje. Ostatnie tytuly
direct3D praktycznie dostosowane byly do Voodoo, Verite, pVr, Rivy,
czasem Ati... O S3 juz tak z pol roku, moze z rok nie czytalem w
readme.txt z gier...

>> Mierne z 5 (???) gier native, obsluga co
>> drugiej gry direct3D. Po prostu klapa. S3 Savage moze ta sytuacje
>> zmieni... niechby choc wiekszosc gier direct3D dzialala poprawnie, to
>> juz bedzie duzy plus.
> Ach, niech wreszcie ten Savage3D sie pojawi...

I z hukiem rozleci ? :))
BTW Tez jestem ciekaw testow :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:16:31 MET DST