Pomóżcie z informatyki !!!

Autor: Mariusz (tetm_at_polbox.com)
Data: Fri 15 May 1998 - 23:31:21 MET DST

Proszę Cię o pomoc, gdyż mam probelm z informatyką. Mam do zrealizowania
pewne zadanie i wiem tylko po części jak je rozwiązać

Oto ono :

1. Należy utworzyć na dysku a: katalog o nazwie ĆWICZ, a w nim
    trzy podkatalogi o nazwach : TEKSTY, PROGRAMY, i INNE.
2. Do katalogu A:\ĆWICZ należy skopiować z katalogu
    C:\EDUKACJA\ĆWICZ dwa pliki SPRAWDŹ.EXE oraz
    FILELIST.LST
3. Do katalogu A:\ĆWICZ\TEKSTY należy skopiować wszyskie pliki
    z rozszerzeniami . TXT znajdujące się w katalogu
    C:\EDUKACJA\ĆWICZ (i we wszystkich jego podkatalogach)
4. Do katalogu A:\ĆWICZ\PROGRAMY należy analogicznie
    skopiować wszystkie pliki z rozszerzeniem .EXE znajdujące się
    w katalogu C:\ĆWICZ\EDUKACJA (i we wszystkich jego
    podkatalogach) z wyjątkiem pliku SPRAWDŹ.EXE
    skopiowanego już wcześniej do katalogu A:\ĆWICZ
5. Do katalogu A:\ĆWICZ\INNE naleľy skopiować wszystkie inne pliki
    znajdujące się w katalogu C:\EDUKACJA\ĆWICZ (i we wszystkich
    jego podkatalogach) pliki nie wymienione powyżej (z wyjątkiem
    plików FLIELIST.LST skopiowanego już wcześniej do katalogu
    A:\ĆWICZ)

Pierwsze dwa punkty są proste, ale nie wiem jak zrobić 3 tzn. przekopiować
wszystkie pliki TXT z podkatalogów.Czy jest takie polecenie?
Analogicznie w punkcie 4 i 5 z tym, że w 5 nie wiem jeszcze jak przekopiować
z wyjątkiem tych plików podanych.
 Proszę o odpowiedź na moje konto : kobiel_at_friko4.onet.pl