Re: problem z HDD :((((((

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 23:20:07 MET DST

Dnia Fri, 15 May 1998 16:33:06 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał:

>jeżeli taka "nieudokumentowana" możliwość istnieje to wg mnie może ona
>jedynie nabruździć dodatkowo w filesystemie. winda jak winda, ale
>filesystem na którym ona siedzi jest najważniejszy.
Jasne, ja tak tylko napisałem, co mi tam biegaa po głowie.
Skoro inni mówią o tym, że czegoś się nie da, a jednak się da...

>po ustawieniu w PM na clustry 4KB ten zmienia od razu fata16 na 32,
>ale tylko w momencie wykrycia na dysku OSR-owych plików systemowych.
>inaczej PM zrobi z partycji rozmiar 512MB.

Chodzilo mi o to, ze przy uzyciu PM mozesz sobie zmienic rozmiar
clustra w FAT32 np. na 2kB - podobnie jak format /z:4 :)

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/