Prblem z drukarką atramentową

Autor: Jerzy Szatkowski (szatkows_at_bb.onet.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 22:26:44 MET DST

Pogorszyła się jakość wydruku w mojej staruszce Epson Stylus 800.
Podejrzewałem zaschnięcie części dysz. Zawiozłem drukarkę do serwisu. Tam
po dwóch dniach powiedziano, że nic nie da się zrobić. Jedynym ratunkiem
jest wymiana głowicy. Ale teraz drukarka atramantowa kolorowa (najtańsza)
kosztuje tyle co nowa głowica.
Może jest jakiś sposób na udrożnienienie zaschniętych dysz. Może trzeba coś
wstrzyknąć do zasobnika atramentu. Oczywiście coś takiego, co nie rozpuści
tworzywa, z którego jest wykonano głowica i coś, co nie uszkodzi zaworów
piezoelektrycznych.
Jeżeli ktoś ma jakiś sprawdzony sposób na udrożnienie zaschniętych dysz,
proszę o odpowiedź.

--
Jerzy Szatkowski