Re: Monopolista Microsoft ?

Autor: Witold Kozakiewicz (witulski_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 13:21:09 MET DST

Dariusz wrote:
[ciut cut]

> Oswiadczenie
>
> Ja .................., oswiadczam niniejszym, ze nigdy nie uzywalem
> systemu operacyjnego Microsoft WIN31 , WIN95, NT , innego , stanowiacego
> produkt firmy Mircrosoft i dlatego uwazam, ze moge zostac obiektywnym,
> niezaleznym ekspertem w przedmiocie sporu:
>
> Department of Justice USA vs. Mircrosoft Inc.
> o stosowanie lub niestosowanie praktyk monopolistycznych.
>
> Korespondencje i komentarze prosze na liste .
> Dariusz

  Wydaje mi się że trudno będzie znaleźć takich co to _nigdy_nie_używali_
oprogramowania MS. O ile "nieużytkowników" Win NT, Win 2.0 i starszych to
myślę że znajdzie się trochę to co Win 95, Win 3.1x już tak łatwo nie będzie.
Oczywiście nie można zapominać o całej rodzinie MS-DOS do 7.01 włšcznie - MS
to nie tylko środowisko graficzne, a takiego DOSa to już chyba każdy musiał
doświadczyć (jak nie w domu to w pracy czy szkole).
Chyba że ktoś całe życie pracował na nie PC-tach (klonach IBM) lub na Unixie
(nawet OS/2 Warp 3 ma Win-OS/2). Ciężko będzie z tym niezależnym expertem.

Chyba jednak Monopolista

Pozdrawiam

Witulski

PS. BTW wg ostatnich notowań Bill jest najbogatszym człowiekiem świata - to
oczymś świadczy