Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 15:38:29 MET DST

Marek Oberman napisał(a) w wiadomości:
<01bd7e9d$5f6a2900$LocalHost_at_fred.wonet.com.pl.wonet.com.pl>...

>Boszszsz..., ludzie kochani, gosc faktycznie nie pomyslal,
>wyslal cos, co spowodowalo, ze niektorzy z Was
>stracili kilka impulsow. Jednak przeprosil i
>to jest najwazniejsze. Czy te kilka groszy
>warte jest tego zeby "kurwic" w nieskonczonosc
>i sypac grozbami typu "jakbym go spotkal to bym
>mu wpier...il" albo "jakbym miał go pod ręką...."
>Przeca, to jest wrecz zenujace. Pomijajac to,
>ze mogloby byc zupelnie odwrotnie :-) Strasznie
>pewni swoich sil jestescie panowie :-))

Nie miejsce tu zeby sie przekonywac kto kogo... Już mi zresztą przeszło, ale
wtedy się naprawdę uniosłem, ale teraz uważam że należy z tym skończyć, ale
niechaj niektórzy używają czasem swoich mózgów i tyle.

>A co jesli w przyszlosci dzieciak zepsuje Ci zegarek
>szwajcarski, tez mu przypie...sz baseballem jesli
>bedzie akurat "pod reka"?

Nie zamierzam mieć dzieci... Za nerwowy jestem... ;-)))

>Pozdrawiam i zycze wiecej
>wyrozumialosci w stosunku do innych

Również pozdrawiam i też życzę (sobie także ;-)))

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)