Re: rozlaczanie - zakonczenie?

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 15:27:17 MET DST

Leo napisał(a) w wiadomości: ...

<CIACH>

>Witam !
>Słuchaj ja już zgłupiałem do reszty z tymi radami jedni piszą abym 3plusy i
>at&d2s2=44 wysłał do siebie i tak zrobiłem to mi zablokowało skrzynkę że
>admin. musiał mi ją odblokować,ktoś inny napisał aby w dodatkowych
>ustawieniach wpisać ten ciąg zrobiłem i też nic nie pomogło.
>Widzę się się w tym orientujesz to może poradzisz mi co mam zrobić bo już
ze
>30 razy mnie zerwało i co ciekawe dzisiaj tj.14.05 o 8.00 znowu mi zerwało
,
> [...]

Ja napisałem do TP SA i zablokowali tą "niedoróbkę" (przynajmniej we Wrocku,
za co jestem im wdzięczny :-). Przedtem działała mi ta sekwencja (3x+) i
at&d2s2=44 i nic mi się nie blokowało... Więc TP SA nie taka zła.

Pozdrawiam również

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)