Ot: Problem z szybkoscia kart siecowych

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 14 May 1998 - 10:22:11 MET DST

chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote:

[...]

 c> Odtworzylem plik z kopii zapasowej i zaczalem szukac
 c> przyczyny az natknalem sie na faceta, ktory sprawdzal
 c> mi na dzialajacej sieci skutecznosc zerowania w
 c> gniazdkach wydzielonej sieci 220V. On nigdy jeszcze
 c> nie robil pomiarow w firmach i nie pomyslal ze to moze
 c> przeszkadzac a panie nie wpadly na pomysl zeby mnie
 c> zawiadomic albo kazac mu to robic po godzinach pracy.
 c> Efekt zmarnowany dzien pracy pan i co najmniej 3 karty
 c> do smieci ...

Swoją drogą, to fajna musiała być skuteczność tego 'zerowania', skoro
sprawdzanie jej wywaliło 3 karty sieciowe...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl