2 wyjścia audi-CD a AWE 32

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Thu 14 May 1998 - 10:26:27 MET DST

Zbigniew Klos wrote:

 ZK> Z tego co wiem, to nie mozna...

Tak doomałem i wyszło mi, że jeżeli na secondary IDE używa się niezbyt
wymagających urządzeń (np. CD-ROMy), to można wyłączyć secondary IDE na płycie i
ustawić AWE32 jako secondary. Oczywiście w takiej sytuacji nie wolno zapomnieć o
CTCM.EXE w config.sys zarówno do pracy pod DOSem jak i pod Szklarnią.
I w ten oto prosty sposób można odzyskać przerwanie i porty.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl