Re: Jak uniknac rozlaczania

Autor: Hitower (hitower_at_heros.juni.gliwice.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 01:32:56 MET DST

Cookie napisał(a) w wiadomości: <895046782_at_f64.n482.z2.FidoNet.ftn>...
>przeciez to i tak nie pomoze - 'sekwencja rozlaczajaca' wplywa na modem,
>ktory ja nadaje - a wiec modem u providera - ustawianie sobie tego w chacie
>nic nie da (zreszta i tak na wiekszosci modemow ten trick nie dziala bo
>wymagaja pauzy przed wprowadzeniem trzech plusow - niestety akurat nie
>dotyczy to modemow w TPSA :)

Niemniej jednak sprobuj wyslac do siebie poczta lub ircem sekwencje:
3 razy plus AT&D2S2=nowy_kod_escape&Y0&W0 ATO

W ten sposob przestawisz na stale (ustawiajac to na default profile)
ulegly modem po stronie TPSA, zmieniajac mu kod znaku ESC na inny.
Po takiej (jednokrotnej) operacji, ten konkretny modem bedzie juz
w stanie czytac wiadomosci zawierajace 3 razy plus i ATH0 :)
Nawet gdy go ktos zresetuje.

Metode te ktos juz tu ujawnil wczesniej (tu albo na pl.comp.security).

=== Marcin Kulas, http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower ===
=== hitower_at_heros.juni.gliwice.pl or hitower_at_priv.onet.pl ===