Jak uniknac rozlaczania

Autor: Cookie (Cookie_at_f64.n482.z2.fidonet.org)
Data: Wed 13 May 1998 - 07:01:05 MET DST

HI Ryszard...

RP> Zaawansowane' i wpisujac w 'Dodatkowe ustawienia'
RP> komende at&d2s2=44 co daje przecinek zamiast plusa, lub
RP> kod ASCII innego znaku ('&d2' jest opcjonalne). Powinno pomoc.

przeciez to i tak nie pomoze - 'sekwencja rozlaczajaca' wplywa na modem,
ktory ja nadaje - a wiec modem u providera - ustawianie sobie tego w chacie
nic nie da (zreszta i tak na wiekszosci modemow ten trick nie dziala bo
wymagaja pauzy przed wprowadzeniem trzech plusow - niestety akurat nie
dotyczy to modemow w TPSA :)

Cookie
FidoNet: 2:482/64