Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Slawomir Tokarski (stok_at_kki.net.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 20:12:31 MET DST

> A swoja droga, to zle, ze drivery do S3 sa na www S3 ??? Do Savage3D
> beda udostepniane biblioteki OpenGL...
> A czy 3Dfx dostarcza oprocz glide'a informacje, jak obslugiwac
> swoje scalaki ???
> Ech, chyba bede musial sam bronic S3... ;)
>
> Najlepszego...
> M.
> Mariusz Jaworski

Witam nie sam ja jestem z toba,
niech no tylko sobie odnajde pierwsze artykuly po pojawieniu sie VIRGE-a
w prasie wszyscy sie zachwycali i mazeniem kazdego (no prawie) windziaza
z Tsengiem bylo posiadanie takiej karty a teraz to nic tylko Voodoo i
RIVA, ale prosze o odpowiedz czy poza Quakiem i paroma gierkami
zrecznosciowymi jest ta karta niezbedna. Ja osobiscie uzywam STB NITRO z
VIrgem GX i wszystkie programu uzytkowe i gry w kture gram (strategie)
odpalam z dobra szybkoscia i z wiekszascia efektow.
STIV