Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 16:52:20 MET DST

Zdrowko !!!

Arkadiusz Dabrowski wrote:
> Jeżeli nadal będą ściśle chronić wszelkie informacje nt. programowania
> swoich układów to Savage podzieli los Virga i bardzo słusznie.
 Aaaaa jaki producent dostarcza informacji na temat programowania
swojego akceleratora ? Chodzi o np. programowanie portow, etc.
Wydawalo mi sie, ze po to producent procesora graficznego dostarcza
API, zeby nie trzeba bylo bawic sie out'ami czy tego typu bajerami...
 A swoja droga, to zle, ze drivery do S3 sa na www S3 ??? Do Savage3D
beda udostepniane biblioteki OpenGL...
 A czy 3Dfx dostarcza oprocz glide'a informacje, jak obslugiwac
swoje scalaki ???
 Ech, chyba bede musial sam bronic S3... ;)

 Najlepszego...
                                M.
Mariusz Jaworski
genesis_at_bonair.waw.pl