Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Krzysztof Goworek (krzys_at_enpol.gliwice.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 13:08:35 MET DST

Tałajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości: <356290cc.3862318_at_news.polsl.gliwice.pl>...
(...)
>dali ciała z pseudoakcelratorami w stylu Virge. jeżeli jednak cena i
>wydajność będzie taka jak pisał przedmówca tona rynku 3DAkceleratorów
>może się nieżle potasować.
Nie wiem czemu wszyscy sie czepiaja virga jako dopalacza 3d.
Zwykly virge mimo tego, ze wiekszosc uwaza go za deakcelerator,
dawal mozliwosc grania w 16 bitach koloru przy tym samej wydajnosci co
soft (zalezy jeszcze na jakim procesorze, pisze o p100) w 8 bitach.
Czym sie rozni gra w 8 i 16 bitach chyba nikomu nie musze tlumaczyc...
Problem w tym, ze kolejne wersje nie dawaly znaczacej poprawy wydajnosci,
a na rynku pojawialo sie coraz wiecej nowych rozwiazan (przy tym znacznie
szybszych) i s3 zostalo daleko w tyle...
Nie wiem, czy ktos sobie przypomina czasy serii 868/968 - to byly scalaki!

|   full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer    |
| mailto:kabel_at_zeus.polsl.gliwice.pl || mailto:krzys_at_enpol.gliwice.pl |