Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Tue 12 May 1998 - 11:45:01 MET DST

ALGI wrote:

 A> Mnie pod 95 też nie, używam Frote Agenta
 A> Może reader newsgrupowy jakoś to omija ???

To nie ma nic wspólnego z systemem operacyjnym ani z readerem, a tylko i
wyłącznie z jakością implementacji sekwencji escape w modemie, przez który taka
sekwencja jest _wysyłana_. Jesli implementacja jest gówniana (czytaj: brak czasu
ochronnego), to modem próbujący ją przesłać przełącza się do trybu komend i
wykonuje komendę następującą po sekwencji escape - w tym konkretnym przypadku
jest to komenda rozłączenia.

* Crossposted in PL.COMP.OS.WIN95
* Crossposted in PL.COMP.PECET

--