Re: Zoltrix 56 kbps i wybieranie modemu.

Autor: Robert Peronski (peronski_at_op.onet.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 10:31:17 MET DST

Witam,

Pawel Szczecinski wrote:
> W szkole kupilismy modem Zoltrix 56 kbps. Nie wiemy czemu raz wybiera
> numer raz nie. Czasami jak sie tak poprobuje z kilka razy to siada
> kompletnie - pokazuje, ze komputer nie otrzymal odpowiedzi od modemu i
> zeby sprawdzic czy jest wlaczony.
Dokladnie to samo jest u mnie. Modem wewnetrzny K56Flex FM-VSP56i2.
Co mnie podkusilo na tego Zoltrixa ??!! Ale z drugiej strony mialem
przez 8 miesiecy Zoltrix wewnetrzny 33600 i zlego slowa o nim powiedziec
nie moge. Serio.
Pomoc w sprawie potrzebna od zaraz ;))

--
Pozdrawiam,
Robert "RoB" Peronski		mailto:peronski_at_op.onet.pl