Re: Jak chronic oczy?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 22:20:20 MET DST

bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek Nagorny) napisał(a):

> Ooo, moj tez ma max 64, a dziala ok na 70 :) Co stare to jare, jak
> mowi przyslowie.

Długo tak nie pociągnie :(
Poza tym u mnie z lewej strony tworzy się jaskrawy pasek nie do
usunięcia, a im wyższa częstotliwość tym bardziej rozmyty staje się
obraz :(

> okularki ? :)

Niestety, już trochę za słabe :(

> BTW NM mnie doprowadzal do szalu, bo ciagle pokazywal, ze mam w 100%
> zapchane lacza i inne takie bzdety... to przeciez wiem sam :)

Ale przynajmniej widać kiedy coś leci ...

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...