Re: Jak chronic oczy?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 13:48:31 MET DST

On Sun, 10 May 1998 17:52:26 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>Nie chcę ryzykować, to daje już 65 kHz a monitor wyciąga do 64 :(

Ooo, moj tez ma max 64, a dziala ok na 70 :) Co stare to jare, jak
mowi przyslowie.
Wazniejszy jest wzrok, niz monitor :) A jak sie sfajczy ? No coz...
beda dluuuuugie wakacje bez komputera :)

>Próbowałeś ustawić mocniejszy monitor w Win ?

Domyslnie daje mu zawsze 20" ;)
Ale ostatnio korzystam ze Scitech Display Doctora 6.52 i tam sobie
recznie ustawiam te 80~83Hz...

>Zwiększyłem, ale to działa tylko na systemową, np w netmedicu czy NSD
>już nie :(

okularki ? :)
BTW NM mnie doprowadzal do szalu, bo ciagle pokazywal, ze mam w 100%
zapchane lacza i inne takie bzdety... to przeciez wiem sam :)

Niestety :(

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl