Re: Skaner ScanMagic 4800 i VX Pro

Autor: nita (nita_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 19:45:29 MET DST

Grzegorz Sawicki wrote:

On Sat, 9 May 1998 22:48:38 +0200, "Cezary Golubiewski"
<cezaryg_at_hsn.com.pl> wrote:

>Witam.
>Brat podłączył przez port drukarki /tak jest winstrukcji/ skaner do
>komputera z płytą główną VX Pro.
>Skanowane obrazy wychodzą dziwnie niewyraźne. Są jakby w cieniutkie poziome
>paski.
>Przy moim komputerze z płytą główną ASUS ten defekt nie występuje.
>
>Czy wina leży po stronie płyty głównej?
>
>Jeżeli ktoś z Was miał jakieś doświadczenie ze skanerami podłączanymi
>poprzez port drukarki i przy różnych płytach głównych uzyskiwał takie dziwne
>efekty, to proszę o informację na konto: cezaryg_at_hsn.com.pl

Tak się składa, że też miałem do czynienia z tym 'szajsem' i mam również
płytkę z VX Pro.
Teraz mam Musteka ScanExpres 6000P - i skanerek chodzi OK.
Wcześniej miałem ScanExpress 4800 i występował ten sam efekt (na
ciemnejszych obszarach pojawiały się pionowe paski).
Sprawdziłem więc skaner na 486-133 MHz i to samo.
Na innym Pentiumie też to samo.
Więc reklamowałem skaner 3 razy, następnie testowałem kilka egzemlarzy
(2 sztuki) w sklepie i to samo.
Na początku podejrzewałem, że te linie robią się pod wpływem wcząsów
podczas transportu - lecz testy w sklepie to wykluczyły.
Wynika z tego jeden morał - jest to skaner do du...