Re: Skaner ScanMagic 4800 i VX Pro

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 18:42:49 MET DST

On Sat, 9 May 1998 22:48:38 +0200, "Cezary Golubiewski"
<cezaryg_at_hsn.com.pl> wrote:

>Witam.
>Brat podłączył przez port drukarki /tak jest winstrukcji/ skaner do
>komputera z płytą główną VX Pro.
>Skanowane obrazy wychodzą dziwnie niewyraźne. Są jakby w cieniutkie poziome
>paski.
>Przy moim komputerze z płytą główną ASUS ten defekt nie występuje.
>
>Czy wina leży po stronie płyty głównej?
>
>Jeżeli ktoś z Was miał jakieś doświadczenie ze skanerami podłączanymi
>poprzez port drukarki i przy różnych płytach głównych uzyskiwał takie dziwne
>efekty, to proszę o informację na konto: cezaryg_at_hsn.com.pl

JA mam dokladnie ten sam problem z tym samym skanerem. Nie pomaga
sciaganie nowych sterownikow ze strony Musteka. Na moim sprzecie
pojawiaja sie paski a na dwoch innych na ktorych go sprawdzalem
wszystko jest ok. Nie wiem jaka jest tego przyczyna, ale mysle, ze
sie gryzie z plyta wiec mam zamiar ja wymienic. Moja plyta to QDI
titanium Ib na TX.

Grzegorz Sawicki
e-mail:
       gsawicki_at_friko.onet.pl