Re: ! ULA PROSI O POMOC !

Autor: Jakubek BAT (jakbat_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 10 May 1998 - 11:30:34 MET DST

Ula (Pluszowa) napisał(a) w wiadomości:
<35544CCE.7647_at_pjwstk.waw.pl>...
>Zdecydowalam sie zdawac egzamin LCCI
>Zaawansowany egzamin z angielskiego i musze
>tym anglikom z komisji przedstawic prezentacje
>pod tytulem :
>
>"Od dyskietki 360Kb do DVD ROM - ewolucja "
>
>Na razie nie znalazlam nic specjalnego a
>egzamin juz tuz tuz (28.05).
>Prosze pomórzcie mi chociaz troszeczke.
>Jakies adresy www, numery pism, cokolwiek
>
>prosze, prosze...

Wszystko, czego potrzebujesz, to stare Bajtki (no, ale nie za stare...
sprzed kilku lat), nastepnie archiwalne numery CHIPa, ENTERa no i
dorzuc jeszcze PC WORLD KOMPUTER (PC Kuriera nie czytam ;)
Gwoli scislosci - nie nazwalbym tego ewolucja, tylko rewolucja ;)
Ponadto masz tylko 3 tygodnie, a chcac przedstawic temat od poczatku
do konca, IMHO porywasz sie z motyka na slonce...

--
Jakubek BAT
Demolition & Destruction Inc.