Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 17:24:42 MET DST

Zdrowko !!!

Jacek Piskozub wrote:
> Moze ten chipset bedzie naprawde wspanialy. Czemu w takim razie nie moge
> powstrzymac sie od szyderczego usmiechu?
 Moze masz zlosliwa nature ?
Ja mam... ;-)

> Ano, poniewaz jedna ze znanych stron internetowych o akceleratorach 3D
> (chyba http://www.op3dfx.com/news ) umiescila podobna zapowiedz "nowego
> wspanialego zabojcy 3Dfx produkcji S3" dokladnie 1 kwietnia. Wydawalo im
> sie to bardzo zabawne (mi tez). I oto S3 chyba uwierzylo i postanowilo
> wprowadzic te idee w czyn ;-)
 :D

 A tak powaznie. Od roku S3 nie wypuscilo niczego nowego. Oczywiste
jest to, ze aby przezyc kazda firma musi udoskonalać swoje produkty.
ViRGE trwa do dzis (z malymi udoskonaleniami) od trzech lat. Nowy chip
musial byc co najmniej porownywalny z (jednym) Voodoo2 aby miec szanse
na zaistnienie na rynku. Wszystkie plotki mialy wiec bardzo "solidna"
podstawe...
 A na tej stronie o 3D nie bylo rowniez informacji o Pentium 3 z
zegarem 1GHz ??? :-)

 Najlepszego...
                                  M.
Mariusz Jaworski